¨ ericamichaela -

Mer text

Hej hopp !

Jag vet hur dålig jag har vart på att uppdatera med text. Har bara lagt ut tusen egobilder. Men jag har inget kul att skriva. Va i skolan idag en snabbis. Hade bara en lektion 9-10.15, skönt !
Ja när jag kom hem så tog jag en skön dusch. Va så skönt att hoppa i myskläderna sen och känna att man kan ha en riktig slappdag. Justja, fick reda på att jag fick F på religionsprovet så jag ska göra omprov på måndag, wish me luck !

Och jag har skitlite besökare just nu eftersom jag inte uppdaterar knappt, men jag ska skärpa mig. Ni få som läser min blogg, vad skulle ni vilja läsa om och se i min blogg ? Tacksam för svar !
Pusspusspuss på er !



Kommentarer
Postat av: en som alltid läser :)

kör en frågestund, det är alltid kul :)

2012-04-10 @ 19:28:17
Postat av: anna

du kan typ kö frågestund som "en som alltid läser" skrev och ha mer bilder kanske så man inte bara läser hela tiden :p

2012-04-11 @ 17:37:30

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0