¨ ericamichaela -

Varför lär jag mig inte att ta itu med problemen på en gång ?

De är en fråga jag vill ställa till mig själv. Jag bara håller in saker när jag mår dåligt, speciellt tårarna. Jag gråter inte i onödan, tycker de är jobbigt, speciellt att visa sig svag. De är inte något jag gärna gör.

Sista dagarna har jag känt mig så ensam och ledsen i mina egna problem. Har en stor saknad i bröstet som inte alla kan förstå. Känns som att mitt hjärta är utdelat, blottat och helt trasigt. Hur ska jag någonsin kunna släppa någon in på livet igen ? På sistone har jag känt mig så himla känslokall, vill inte få känslor för någon och inte heller släppa någon in på livet. Jag vill inte bli sårad, hur mycket en person än lovar att de aldrig kommer hända. De har hänt alltför många gånger.

Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv när jag känner såhär. Vill bara va för mig själv med mina hörlurar hela tiden. Vill vara för mig själv.

Ja de här kanske inte är så kul att läsa. Men de måste ju finnas någon annan som gör samma sak. Stoppar undan känslorna och låtsas som att allt är så jävla bra och att man är odödlig. Sen kommer de när allt kommer ifatt en och man mår skit. Man känner sig helt utochin och mer död än levande. Som att inte något spelar någonroll, för de jag gör har ingen betydelse.

Jag bryr mig om andra människor så otroligt mycket. Men man känner sig så dum när man blir behandlad som att man bara är ivägen när man bryr sig. Så jag vet inte vad jag ska göra.
Jag mår inte bra just nu känner jag, allt känns tugnt och tårarna bränner bakom ögonlocken.

Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar.
Jag har känslor utan uppehåll.

Jag kan offra allt jag har för ingenting.
Jag sträcker mig så långt det går.
Men jag behöver dig kom hit och rör om.

Jag har glömt dig en vacker dag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, blir så ledsen när jag läser dethär.. För jag vet hur det känns, jag har varit där. Och det gör så fruktansvärt ont, och så stänger man alla ute för det känns som att ingen ändå skulle förstå. Men det är inte lösningen, det är allt annat än det, man måste få känna, även om det gör ont. Och att låta sig själv känna smärta, saknad, vad det än kan vara så är det steget till att må bra igen. Det låter så himla klyshigt att säga att man måste lära sig älska sig själv för att kunna älska andra, men det är så himla sant. Ta vara på dig själv Michis, se till så att DU mår bra, tänk på dig själv, man får faktiskt göra det! Du kan alltid prata med mig om du skulle vilja det, vi får se till att träffas snart!! Hihi, kram<3

2012-04-18 @ 21:23:17
Postat av: Anonym

hur mycket väger du nu ?

2012-04-19 @ 20:58:45

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0