¨ ericamichaela -

När allting känns värdelöst

Sound the bugle now - play it just for me
As the seasons change - remember how I used to be
Now I can't go on - I can't even start
I've got nothing left - just an empty heart
När man verkligen känner att man ligger på botten. När man inte orkar klättra upp, för att man har blivit nerknuffad för många gånger. Då gör de ont i hjärta å själ.
Dagarna rullar på och man åker bara med. Jag undrar om jag var en hemsk människa i mitt förra liv, om man nu ska tro på karma. I så fall kanske jag förtjänar den här skiten.
Jag kan inte ens sätta fingret på vad de är som får mig att må såhär. Men de är flera saker tillsammans som händer som får berget att byggas på.
Nej jävla skit, har tappat hoppet om allting.

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0