¨ ericamichaela -

Söndag

Hejsan hoppsan !
 
I fredags så kom de lite folk hem till mig trevlans trevlans. Senare på kvällen så åkte jag Johan och Carro hem till Johan. Vi kollade på film tills på morgonen sen så sov vi. 
Lördagen bestog av film den också, tills mamma hämtade mig och Carro.
Vi åkte hem till mig, sen åkte vi med mamma och Lars hem till Carro. 
De vart en mysig kväll, men båda somnade typ haha. Åkte taxi hem med mamma och Lars sen.
 
Idag så ska jag hem till pappa. Behöver hjälp med en entreprenörsuppgift som jag inte vet hur jag ska börja med. Har alltid svårt att komma igång, men sen när jag väl kommer igång så brukar de gå bra :).
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0