¨ ericamichaela -

Supermysig morgon !

Hejsan alla sömntutor !


Igår vare skridskor på idrotten, sjukt kallt ! Nu vet jag varför jag inte tycker om att åka skridskor, man förfryser typ tårna. Hade tjocka strumpor i men frös ändå. Sen när tårna ska ''tina'' så gör de ännu ondare ! Nej uscha buscha, inte min grej ;).
 
Igår kväll blev det en lugn kväll. Fredag är ju krogenkvällen för dom flesta av mina vänner, så då brukar jag inte ha så mycket att göra ;).
 
Idag vaknade jag ganska tidigt. Kollade på julkalendern med min familj och tog de lugnt. 
Har ju lovat mig själv att börja röra på mig mer och ta tag i min kropp. Så jag och Thuva gick Hubborundan. En runda utanför Hökåsen typ. Vet inte hur lång den är riktigt, har hört alltifrån 5km till 1 mil haha. 
Jag drog Thuva i pulkan runt hela rundan, så de känns i kroppen nu kan jag säga. Men gud va mysigt och fint det var ute ! Thuva sjung i pulkan bakom mig, allt från Måndagsbarn och julsånger ;).
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0