¨ ericamichaela -

Hår = problem

Jag blir tokig. Jag kan inte ha kvar mitt platina blonda hår, för utväxten blir hemsk. Och jag vill inte bleka håret igen, då kommer de ju trilla av eller någonting. Så jag vet inte alls vilken hårfärg jag ska skaffa. Vissa tycker att jag borde skaffa brunt igen för att jag ser äldre ut då. Men jag vet inte om jag tycker att jag passar i brunt..

Själv har jag tänkt på om jag ska färga lite mörkare blondt. De är nog inte många som vet vilken min riktiga blonda hårfärg är. Men den är ungefär såhär
När jag hade haft brunt hår så slingade jag ju massa blonda slingor, då blev håret ganska häftigt och levande ! Såg nästan ut som en levande tigerkaka ;)..
Så nu hörrni, nu får ni hjälpa mig. Vad ska jag göra med håret ?! För mig spelar de nästan ingen roll, älskar att förändra håret som mina vänner kanske vet ;).
Här är några andra fina hårfärger jag har fastnat för !

Kommentarer
Postat av: jessika

utväxt är snyggt i dagsläget. mode ;)

2012-02-06 @ 11:34:45
URL: http://jessika.webblogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0