¨ ericamichaela -

Jag kan ta det, men hur orkar ni ?

People who hate you are just your confused admirers. They cant figure out the reason why everyone loves you.

Jag vet inte om de står typ ''gnäll gärna på mig'' i pannan på mig eller något. Folk verkar tycka att de är helt ok att gnälla på mig nuförtiden. Gnäll på ni, jag kan ta det. Men hur orkar man lägga ner energi och kraft på mig som ni tycker är jobbig, dryg osv.. De måste ju bara betyda att ni är avundsjuka på någonting. Om jag hade en person som jag inte tyckte om, då skulle jag inte lägga ner kraft och tid på att gnälla på den personen. Och vad vet ni, tänk om ni börjar gnälla på fel person. En tjej som verkligen mår skit och bara går runt och väntar på rätt tillfälle att ta första bästa väg ifrån jorden ? Då blir ni glada va, när ni fått någons bägare att rinna över. Jag blir så trött och irriterad, men faktiskt så är de mest skrattretande. Lägg tid på annat, jag lovar att de kommer att bli mycket roligare ! Snacka hur mycke skit ni vill, de visar bara vilka kärringar ni är.

 


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0