¨ ericamichaela -

Måste orka vara vaken !

Imorse tog jag och Carro bussen hem från Bjurhovda klockan sex. Känner mig helt död just nu haha. Men jag måste orka vara vaken så jag hinner kolla på reprisen av melodifestivalen haha.

Igår så åkte jag och Carro till Rönnby på en chillkväll typ. De va så jävla kallt när vi väntade på bussen, så de tog typ en timme innan vi slutade frysa när vi hade kommit in.
Vid elva så åkte vi till stan, sen vidare till Bjurhovda hem till Dennis. Vi spelade plump och kollade på film. Eller jag kollade typ halvt på filmerna eftersom jag råkade somna hela tiden haha.. Sen vid sex imorse så tog vi bussen hem. Lite kul att alla va på väg till jobbet när vi va på väg hem för att sova;).

Idag så åkte jag hem från Carro, sen så har jag bara tagit de lugnt. Har vart en skön helg !

Puss !



Mi lav juuu...


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0