¨ ericamichaela -

Ska man va fin får man lida pin

Fick en kommentar:

Anonym om Min nya omfrisserade mun:
omg ! är de din mun ??gör de inte ont??

Svar: Ja de är min mun. De kändes inte ett dugg när dom gjorde de ! De enda som var jobbigt efteråt var att jag inte hade känsel i läppen och därför dregglade blod, och när jag pratade så ba skvätta de blod haha ! Sen nu på kvällen har de hängt ner lite skinnflikar i munnen som jag har fått dragit bort. Men de kändes inte. Nu börjar de göra lite ont i munnen, men de har faktikskt läkt en hel del också, de verkar läka riktigt fort i munnen !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-23 @ 22:01:15

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0