¨ ericamichaela -

2012

Gott nytt år alla underbara människor !

Igår va de nyår. Hade ingen nyårskänsla tyvär haha ! Först så kom Belinda hem till mig, så fixade vi oss. Hon fixade mitt hår, tack ! Efter de drog vi hem till familjen Ahlquist och åt lite mat. Sen åkte jag och Belinda hem till Carro. Där va Jojjo, Carro, Elin&Amanda. Satt och sjöng och så.

Efter de drog vi hem till nån Fredrik tror jag, sen vid tolvslaget så gick vi till stan. Där träffade jag typ Marcus, några tjejer från min gamla klass, Jonathan och sen såklart Dennis. Tappade bort alla mina tjejkompisar, så jag följde med Dennis och Anton. Men sen så hittade vi på Amanda och Carro iallafall. Amanda drog med sin kille, så jag, Carro, Dennis&Anton åkte hem till Micke på lite partaj.

Vid fem nån gång gick vi hemifrån Micke hem till Dennis. Jag höll i Dennis som tyckte att vägen var lite krokig;). I mina nya skor så va de inte världens skönaste att gå från Malmaberg till Bjurhovda. Och de var svinkallt ute.

Men när vi äntligen kom hem till Dennis så åt jag och Carro lite. Ungefär vid klockan sju så gick vi och la oss. Jag och Carro gick upp vid klockan tio, för ingen av oss sov särskilt bra. För de va så otroligt varmt i Dennis rum !

Resten av dagen har vi bara slappat och gjort igenting. Åkte hem vid fem kanske, kommer inte ihåg haha. Belinda följde med mig hem då och hämtade sina grejer här hemma.

Resten av kvällen har jag kikat på film och myst i soffan, fast jag egentligen är super partysugen idag igen och skulle kunna parta haha ! Jag kanske är den enda som mådde bra dagen efter nyår ;).

Aja, jag har INGA bilder haha ! Sämst jag vet, men men..

Pussåkram !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0