¨ ericamichaela -

Born to die

Hej hopp !

Hade en bra kväll på min födelsedag. Familjen Ahlquist kom över och fikade. Mys !
På kvällen åkte jag hem till Dennis, fick jättefina örhängen, tack ! Vi kollade på film, sen så sov vi.

Började klockan tolv igår, så vi gick upp vid halv elva. Sen innan tolv skjussade han mig till skolan.

Va bara i skolan till klockan två, för våran lärare fick förhinder. Tur de, för de luktade skit i hela skolan för att dom håller på att tömma något i byggnaden. Belinda följde med mig efter skolan. Vi skulle plugga, men vi låg mest i min NYA STORA säng och snackade, åt chips och lyssnade på musik. Hon åkte hem vid tio på kvällen.

Idag så började vi skolan nio och skulle ha gått till kvart över fyra, mördardag ! Men vid ett så stängde dom skolan för att de luktade så fruktansvärt illa, och de va en hälsarisk pga av några hade hållit på att svimma i trapphuset för att de luktade så förjävligt. Så de blev en kortisdag ! Går typ aldrig i skolan känns de som ;).

När jag kom hem så skulle jag plugga, men somnade istället en liten stund. Så skönt ! När jag vaknade ringde jag Dennis, sen så pluggade jag lite religion, duttig chey !!

Ja de va de jag hade att skriva just nu. Blog you later !

Puss !





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0