¨ ericamichaela -

Mitt 2011

Firade in det nya året med Carro, Amanda, Elias&Jerry





Påbörjade den sista teriminen i nian och kämpade på i skolan. Men jag va så skoltrött, så jag kanske inte presterade mitt allra bästa. Men jag är nöjd med betygen !
Sommaren närmade sig och de vart dags för spexfoto



Sen blev de avslutningsmiddag



Sen blev de tillslut skolavslutning





Blev några grillningar i gropen, och några fester, med de gamla niorna







Ja sommaren, gjorde väl inget speciellt. Jag är så dålig på att göra sånahär resumeer, för mitt minne är helkasst..
Men sommaren gick, till en början så umgicks jag nog med Lollo&grabbarna en del. Sen gick umgicks jag nog en hel del med Carro&Jojjo. Som sagt mitt minne är urkasst.

I slutet av sommaren såg jag Sebastian döma en match. La till honom på facebook, sen så lärde vi känna varandra.

Sen började man på en ny skola. Hamnade i en underbar klass, med underbara människor.

Hösten började, jag mådde upp&ner. Gick ner en del i vikt pågrund av vissa saker.
Umgicks väldigt mycket med Sebastian. Och med Carro&Jojjo. Gled längre och längre ifrån Louise och gänget.
Partade lite..









Halloween..



Klassfest..



Träffade inte Sebastian lika mycket.

Började träffa Dennis, efter att han hade tjatat på mig ett tag. Jag är så blyg när de gäller att träffa nya människor.
Va på fest med honom och hans kompisar, och Carro&Jojjo.









Så vart de jullov, som de är fortfarande. Har träffat Dennis nästan varje dag. Har umgåtts med Carro&Jojjo väldigt mycket också. Så skönt att omge sig med äkta vänner som verkligen tycker om en !

Har också kommit väldigt nära Belinda. Hon hängde med på nyår också.



Firade nyåret med folk som jag älskar.











Har inga bilder från efter tolvslaget när jag&Carro drog med Dennis&Anton till Micke.

Ja och de är väl ungefär i korta drag de som har hänt i mitt liv 2011 ! Som sagt är mitt minne urkasst. Men de har vart ett  lärorikt år. Citatet ''Life is to short to spend time with people who sucks the happiness out of you'' har fått en mening för mig. Jag omger mig nuförtide bara med människor som jag tycker om och som gör mig glad.












Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0