¨ ericamichaela -

No school

Gomorgon !

Somnade väldigt tidigt igår, typ vid nio eller nåt haha. Men sen vaknade jag och ringde Dennis nån gång inatt. Vet inte ens vad klockan va då, kommer inte riktigt heller ihåg vad vi pratade om. Jag va nog en aning trött tror jag..

Ingen skola för mig idag. Tror att jag blivit straffad av Gud.. Har inte pluggat allt vad jag kunnat på kristendomen provet som jag skulle ha haft idag. Vaknade och var vääääldigt kissnödig, men kunde typ inte kissa. Gick och la mig igen och insåg snabbt att jag nog har lyckats fått urinvägsinfektion igen.. Suck ! Hatar verkligen att vara kissnödig hela tiden. Men jag har redan hällt i mig en och en halv liter jucie. Så jag kämpar på ! Ska försöka att klara mig utan penicillin den här gången, om de funkar. Ska dricka hur mycke som helst, och ska snart gå till ICA och köpa C-vitamin, mamma säger att de hjälper. Sen ska jag följa min kära vän Josses råd att dricka citronvatten. Måste ju testa allt som kan funka liksom haha. Tycker inte mamma ska behöva köpa penicillin en gång till, när hon nyss köpt mina astmamediciner för flera hundra. Vilket problembarn jag är.. ;)

Nej nu ska jag fortsätta att hälla i mig vatten, och hoppas på att Dennis vaknar innan klockan två idag iallafall. Han måste komma hit och göra mig frisk:(.

Puss !


Kommentarer
Postat av: Louise

Tranbärsjuice ska vara skitbra!!

2012-01-16 @ 08:47:35

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0