¨ ericamichaela -

Städning

Slutade vid halv ett idag, skulle egentligen slutat kvart över ett. Skönt ! Idag vare faktiskt en av de få gångerna de va riktigt äcklig mat i skolan. Den luktade spya och smakade absolut ingenting. Imorgon blir de att äta ute nånstans med några från klassen, eftersom att imorgon är de MIN FÖDELSEDAG ! 17år blir jag, bara ett år kvar tills 18, de kommer gå fort ;)!

När jag kom hem från skolan idag så städade jag mitt rum. Blev klar för en liten stund sen. Måste göra plats till min nya säng som jag kommer få i födelsedagspresent, Ä N T L I G E N en större säng säger jag bara !

Enda sen jag kom hem så har de känts som om jag har nåt i ögat, de är asdrygt. Jag får ju inte ut de :(!



Old pic på mig och mina systrar..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0