¨ ericamichaela -

Today

Halva dagen idag har gått åt till att göra ingenting, ingenting och ingenting. På eftermiddagen kom iallafall Belinda och räddade mig. Vi snackade massa som vanligt, och kikade på Änglagård, mysmys !

Sen nu har jag vart barnvakt åt Thuva. Vi har kikat på The Voice Sverige. Jag tycker att de va asbra faktiskt ! Öppningen av programmet va ju grym, när hela juryn sjöng ! De här kommer jag fortsätta att titta på:).

Nu ligger Thuva och sover på soffan, sötan. Jag sitter här och lyssnar på musik, på Robins skiva. Älskar hans röst !



När han va med på Bingolotto va teven på högsta volym så hela familjen var döva sen.. ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0