¨ ericamichaela -

Skärpning nu !

Har haft så mycket roligt för mig så har glömt bort att blogga.

I fredags blev de en trevlig kväll på löga med, Elin, Johanna, Caroline, Amanda, Robert, Alex, Robin och Jocke och massor fler !
Jag och Carro cyklade hem till mig på kvällen, eller sista biten hem fick vi skjuss.

Lördagen blev en riktig segdag. Jag och Carro vaknade vid 8 typ. Åt lite frukost, sen gick vi och la oss igen. Vi vaknade igen vid klockan 3. Då kollade vi på film. På kvällen gick vi en promenad, de blev Hubborundan.

Idag vaknade vi vid 11 typ. Kollade ännu mer på film ända tills Carro skulle hem.

Ikväll så hade jag en trevlig kväll med R.

Inatt får jag alltså sova ensam utan min sambo Caroline, livet är hårt..

Haha imorgon är de jobb som gäller ,  men innan jobbet blir de lite skräckfilm med R.
Ska skärpa mig med bloggningen, inte för att jag är en storbloggare. Men mina vänner kanske tycker om att läsa vad jag gör om dagarna iallafall ;)!

 

Pusselipuss


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0