¨ ericamichaela -

Rött igen

Va på Erikslund med Carro och Jojjo igår. När vi var inne på DinSko så är de unge som säger till sin mamma:
- Kolla, en tjej med rosa hår !

De va verkligen beviset på att jag va tvungen att färga håret igen. Jag, Carro och Jojjo skrattade så vi höll på att dö haha ! Så igår färgade håret igen, lite rödare den här gången. Är jättenöjd !

Somnade pratandes i telefon igår. När jag en stund senare vaknade var personen fortfarande kvar i telefonen, men ingen sa något när jag gaggade om nånting som jag inte kommer ihåg för att jag va så trött. Undra om jag hade pratat mycke i sömnen. Vill just nu bara att personen i fråga ska vakna så jag får veta vad jag sagt i sömnen haha !


Kommentarer
Postat av: Nayomi

åh jag funderar också på rött hår men det är så svårt att färga bort när man ångrar sig :P görs idag då?

2012-03-10 @ 13:10:31
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-11 @ 00:04:32
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0