¨ ericamichaela -

Yesterday and today

Hej hopp !

Hade superkort skoldag igår också, från klockan nio till typ halv tolv. Efter skolan gick jag&Elin en sväng på stan, fick med mig lite fint hem ! Sen åkte jag till tandläkaren, igen haha.

Åkte hem och lämnade lite grejer, sen åkte jag hem till Dennis. Vi kollade på film och sen på Wipeout, trevlans !

Idag så började jag klockan tolv, slutade vid tre. Skönt ! Känns som att jag aldrig går i skolan;).
Borde nog gå och plugga lite svenska snart, har prov imorgon på massor av ord. Sen på fredag har jag matteprov. Men jag klagar verkligen inte. Har inte så mycke i skolan.

Men jag har fått två arbeteten som ska vara klara om ett antal veckor. Ska försöka att inte bara skjuta på att göra dom, ska ta tag i dom medans jag ändå inte har nå prov och grejer i skolan.

De va allt för nu, puss !

Eller juste, lyckan när en glass kommer tillbaka, och jag vet att alla redan har snackat om de på facebook. Men de är verkligen barndomsminnen !





Kommentarer
Postat av: Gabbi

Superfin header! :) Gör du bloglovin/keen byten? KRAM

2012-03-07 @ 18:10:54
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-07 @ 20:04:12
URL: http://www.modekampanj.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0