¨ ericamichaela -

Typisk fredag för mig och Carro

Hejsan hoppsan !

I torsdags åkte jag hem till Carro som jag sa. Vi åt pizza, och sen kom också Johanna. Det blev en lugn och mysig kväll.

Igår så åkte jag hem från Carro vid tre tiden. Åkte sen till IKEA med mamma, Beccis och Thuva.
Efter de så hämtade vi upp Carro och så åkte vi hem.
Det blev en typisk fredag för mig och Carro. Let's dance chips och massa galenskaper haha ! Blev till och med ett bad i badkaret mitt i natten.

Idag har vi solat hela dagen och Carro åkte hem för en liten stund sen bara. Jag har fått färg faktiskt, hihi.

Imorgon blir de att gå upp tidigt för att åka och kika på Thuvas poolspel (eller de kanske stavas polspel) i Dingtuna. Ska bli fint väder har jag hört, så då är de väl bara att ligga i solen hela dagen.

Pusspuss !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0