¨ ericamichaela -

Vuxenpoäng

Har gjort två saker idag för att förtjäna två vuxenpoäng. Jag har ringt själv till doktorn, och tvättat helt själv. Klart jag vet hur man tvättar, lät som att jag inte visste de. Tvättade alltid när vi hade en egen tvättmaskin. Men sen pajjade den så nu måste vi gå till tvättstugan. Så de fixade jag idag !

Har vart ledig. Hade inga lektioner idag.

Ja, jag har väl inte så mycket att skriva. Ville bara att ni skulle veta att jag lever. Om de är någon som överhuvudtaget bryr sig.

Att ignorera någon kan nog vara de värsta man kan göra. Men fortsätt med de du, lev ditt perfekta liv som du har, eller tror att du har.


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0