¨ ericamichaela -

Why


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en awesome söndag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-13 @ 03:29:13
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: linah

are u okey?<3

2012-05-13 @ 16:45:52
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/
Postat av: amelie haglund

skärp dig michaela. du är redan smal och normalviktig så varför förstöra din kropp?? det här är ett himla bra exempel på att man är osäker. jag tror du vill gå ner för att du vill ändra din kropp, dels för din egen skull och dels för att människor ska bli chockade/impade. men grejen är att du kommer inte bli nöjd. du hamnar i en ond cirkel, tro mig bara. man hakar upp sig för minsta lilla vindruva/chokladbit/vad som helst. man blir fast så himla fort och det är så himla onödigt. du har en fin kropp så förstör den inte.

så länge man är hälsosam, rör på sig som man ska osv så är det lugnt.

haka inte upp dig på sånt här skit, det finns inget bra med det.

vet inte om du söker uppmärksamhet eller inte (förstår inte varför du skulle det)

har kollat på din blogg lite då och då och du skriver om det hela tiden. det blir bara fel.



jag har haft svältperioder med jämna mellanrum sen jag var jätteliten, och då menar jag liten. senaste gången var i åttan. det suger verkligen, och jag visste inte ens om att jag svalt mig pga jämförde mig inte med någon, visste inte vad kalorier var osv. fick höra skit bakom min rygg istället. då slog det mig. jag fick feber under en lång tid i början på sommaren och vägde alldeles för lite. det är svårt att ta sig ut så snälla, ge dig inte in på det. jag menar det.

2012-05-14 @ 14:40:41

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0