¨ ericamichaela -

Gomorgon

Gomorgon på er !

Idag är det skola igen som gäller. Gick upp för en stund sen, tyckte att de va ovanligt tyst. Så gick jag ut ur mitt rum och upptäckte att de va helt mörkt och tyst överallt. Så jag började undra om hela familjen hade sovmorgon eller om dom hade försovit sig. Gick och petade på mamma och frågade om dom hade sovmorgon. Och jag tror jag fick svaret på frågan när hon FLÖG upp ur sängen haha ;).
 
Igår kväll var jag med min familj och kollade på Tillbergaskolan när dom hade öppet hus. Beccis hade lektioner som vi fick kolla på.
De enda jag kände var, gud va skönt att slippa det där nu. Allt skitsnack och allt annat. Jag är så glad att jag går på gymnasiet och har hittat nya och underbara vänner. Trivs så grymt bra !
 
Nej nu måste jag försöka hitta något att ha på mig i denna röra i mitt rum. Alltid samma problem på mornarna ! ;)

Pusspuss

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0