¨ ericamichaela -

Jag minns mitt rum i ditt hjärta

Jag är en sån person som oftast håller inne tårar och känslor och låtsas som att jag inte bryr mig. Tycker att det är mycket lättare så. Vill inte visa för någon att den personen sårar mig tex, för då verkar jag svag.
Försöker att vara stark nästan hela tiden. 
Men när man har vart de ett BRA tag, då känner man att allt håller på att brista. Jag hatar den känslan, när jag känner att jag snart inte kan vara stark längre. 
Jag har den känslan just nu. Mår bra över vissa saker, men andra saker tynger mig. Vet inte vad jag ska tro om människor. Jag känner att jag tror för bra om folk hela tiden, och förlåter för lätt. Jag gör de för att jag tycker om personerna i fråga så otroligt mycket. Jag gör de för att jag bygger upp en drömvälrd om att allt är så bra. Sen händer samma sak om och om igen. Misshandlar mitt eget hjärta. 
Tror jag skulle behöva gråta i en vecka för att få ut allt som finns inuti mig just nu, men jag tror att det är lättare att sätta på leendet ett tag till och låtsas som att mitt liv leker !

De här inlägget ''makes no sence'' , I know, behövde bara skriva av mig.
 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0