¨ ericamichaela -

Söndag

Igår blev de en trevlig kväll hemma hos Carro med henne, Amanda och Johan. Vi lyssnade på musik, spelade lite spel och hade kul. Älskar såna härliga kvällar när skrattet verkligen bubblar upp och man älskar livet !

 


Idag på morgonen så kollade jag å Johan på film. Sen hämtade mamma mig och vi åkte till Erikslund och köpte ett par skor till mig. Ska ha mörka skor på praktiken imorgon, men jag äger nästan bara klackskor hehe...
Är nervös inför imorgon, vill helst att mamma ska följa med och hålla mig i handen haha ! Nej men jag tycker inte om att vara själv på ett ställe med folk man inte känner. Blir så osäker och är rädd att göra fel.
Men jag är ju där för att lära så man hoppas att dom tänker på de !
 
Just nu sitter jag med mamma och Thuva och spelar Bingolotto. Men inte vinner man någonting..
 
Puss på er !
 
 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0