¨ ericamichaela -

Svar på frågor

Vart har du köpt din Alice klänning ?

Svar: 
Korsetten.se. Få inte en chock om ni går in på sidan ;).

Ser du på det här så mycket bättre på tv ? I så fall vilka artister tycker du är bra ?
 
Svar: Jag tycker om Darin och Miss Li, men Magnus Uggla är också cool :)!
 
Hur lång är du ? Du ser rätt lång ut.

Svar: Ledsen att göra dig besviken, men jag är inte alls lång. Är runt 1.62-1.64. Men tycker det är en perfekt längd. För då kan jag gå i högklackat (som jag älskar) utan att bli alldeles för lång :)!

Superkul med frågor, fortsätt att fråga. Klicka bara på Blogresponse ''lådan'' till höger i bloggen :).

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0