¨ ericamichaela -

Andas ut

Provet gick galant ! Känns superbra.
Det är så skönt att jag har tagit tag i skolan och satsar på den nu när jag inte har ett jobb.
Jag njuter av att sitta kvar i skolan efter skoltid och skratta med mina fina klasskompisar.

Ikväll började jag hosta som jag vet inte vad. De va inte så att de började litegrann utan de ba brakade igång värsta hostan. Aja, för hoppas att astmamedecinen hjälper så jag får sova nånting inatt..

Kan tala om att våran familj äntligen har införskaffat sig en trådlös router.
Den hade den sämsta beskrivningen i världshistorien, men smart som man är så fixade man de. Mamma blev glad och sa att beccis var tvungen att vara snäll mot mig i två veckor för att få lösenordet till nätverket ;).

Puss på er som läser min blogg, ni gör mig glad ! :)


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0