¨ ericamichaela -

Idag

Kort skoldag idag, superskönt !

Ikväll har jag tonat håret, ätit Ben&Jerry's och pluggat. Ja, har inte så mycket roligt att blogga om känns de.
 
 
Juste, tänkte om jag kanske skulle lägga upp lite ''ekonomiska tips'' då och då på bloggen. Jag är ju inte världens rikaste så jag har mina knep ibland !
 
Som nu, mitt löshår från Rapunzel börjar bli förj*vla slitet. Så idag gick jag till glitter och köpte plastlöshår för 250:-, 52cm långt. Mitt från Rapunzel är 60 tror jag. Men de är superbra att fylla ut med, håret ser tjockare och fräschare ut ! Såhär blev de:
 
 
Sen kan vi köra på lite So serious bilder idag haha.. No-lifer..
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0