¨ ericamichaela -

Jag hoppas att turen vänder idag

Gomorgon !
 
Är hemma från skolan idag för att min förkylning inte vill ge sig. Har också väldigt ont i foten, så vill gå så lite som möjligt. Men jag måste till tandregleraren idag iallafall. Hoppas jag snart kan få se ett slut på den här tiden med tandställningen. Har haft skiten i snart 2 1/2 år. De är pga alla komplikationer som uppstått som jag har haft den så länge, men ändå. Vill bara ha bort den ! 
 
Men morgonen har börjat ganska bra iallafall, vågar inte vara för glad för då kommer de väl nå hemskt å händer mig. Har haft sån otur på sistone !
Men tillbaka till varför den började bra. Jag kollade mitt konto eftersom att idag är de löning. Hade inte förväntat mig mer än 1000kr eftersom jag bara jobbade typ 3-4 dagar förra månaden innan jag sa upp mig.
Men till min förvåning så hade de kommit in 1400kr på kontot. Glad tjej här kan jag säga ! 
Jag behöver alla pengar jag kan få så de här va verkligen inte fy skam.

Är så glad att jag har världens bästa vän, löv ju !
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0