¨ ericamichaela -

Massa onödig skit direkt från mitt huvud

En sak som jag måste bli bättre på. Jag MÅSTE sluta använda löshåret. Har kala fläckar i hårbotten pga den skiten. Men jag känner mig mycket finare med längre hår, så de är som värsta beroendet. Men ska iaf inte använda de i veckorna, så håret har en chans att växa ut. 
Så mitt råd till dom få som läser min blogg, börja inte med löshår. Sy, limma eller nåting annat i så fall, inte med clips för de förstör håret så otroligt mycket !
 
Nånting annat jag panikar över hela fucking tiden är min vikt. Jag vet att jag gått upp i vikt nu och då får jag panik. Känner mig som en sumobrottare helt plötsligt. Blää, skulle levt på typ 1800-talet när de va fint att va tjock. Tänk va  mycket man fick äta då.
Nu får man ba äta sallad och träna hela tiden...

I Januari fyller jag 18, längtar som tusan ! Alla mina vänner springer på krogen var och varannan helg men jag kan inte följa med, vilket suger stenhårt !
Det finns så mycket som jag skulle vilja göra när jag är 18, en del saker som jag inte tänker berätta så vem som helst kan läsa det här på min blogg..
 
Är också så jävla trött på folk som tror att dom kan tala om för mig hur jag ska vara, vad jag ska och inte ska göra, hur man ska se ut, å bla bla bla.. 
Jag är JAG och ingen annan. Jag gör som jag vill och beter mig som jag vill. Om det inte passar, stick förfan. 
 
Twitter. Det känns som det blivit ett forum att klanka ner på folk. Bara för att de är Twitter och inte Facebook så äre okej att skriva massa elaka saker där. Kan inte folk bli lite positiva ? Tänka glada tankar ?
Nej på Twitter ska man skriva om alla äckliga i ens klass, fula människor man ser på stan osv. 
Get a life people !
 
Ja de va väl lite av de som går runt i mitt huvud.
Skönt att skriva av sig...
 
Pusssis

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0