¨ ericamichaela -

Tjenis

Har haft fullt upp i helgen så har inte hunnit blogga. Den har vart lite spårad.

Fredags spenderades med Elin, Karro, Belinda och Margarita. Vart en trevlig kväll !
 
 
Lördagen spenderades med massa olika folk, blev en helt spårad och kaosig kväll, men man måste väl uppleva sånt i sitt liv också antar jag !
Fick sova hos Carro med henne och Amanda så snälla som dom va.
 
 
Igår kollade vi på Rock of ages. Undra hur många tuttar Tom Cruise fick ta på i den där filmen, och hur många tjejer som slickade på honom haha !
På kvällen gick jag och Carro på bio på Ted. Bästa filmen, ni måste se den ! Skrattade så tårarna rann och ibland kunde man inte sluta skratta. :D
 
 
Idag är de back to reality igen , pusspuss !
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0