¨ ericamichaela -

Förväntansfull lillasyster ger mig snart Bieber fever

Hello !

I've just written a book review in english and handed it in to my teacher. 
Haha, skönt att ha de klart iallafall ! Läste ut min bok på 355 sidor på tre dagar, så bra !
Den heter ''Die for me'' och är väldigt lik Twilight. Huvudpersonerna är Kate och Vincent.
Kate och hennes äldre syster Georgia har förlorat sina föräldrar i en bilolyka och flyttar till Paris till sina mor/farföräldrar.
Georgia festar och dansar bort sin smärta, medan Kate gräver ner sig i böcker och konst. 
Men så en dag så möter Kate Vincent, som till en början är ganska klumpig i sina uttalanden och förolämpar henne lite. Men en dag så möts dom på ett museum och börjar om från början. Från där så växer deras kärlek starkare och starkare tills en dag när Kate måste välja mellan att riskera sitt liv och vara med Vincent eller lämna honom. Han har en hemlighet som hon inte visste kunde existera. 
Grym bok och lätt att ta sig egenom även om den var på engelska, rekommenderas !!

I flera dagar har min syster vart helt hysterisk över att få gå på Biebers konsert idag, och sen ska hon gå imorgon också. Då ska jag och Carro också gå med henne och hennes kompis Hanna. Beccis vann biljetter när hon redan hade två biljetter till båda dagarna, så då fick jag och Carro dom gratis. Underbara lillasyster !
Jag är inte värsta Beliebern som hon är, men jag tycker han är sjukt snygg och har bra låtar. Men hennes Bieber fever smittar snart av sig på mig tror jag ;). 
Nej men vem vet, de kanske är jag och Carro som kommr ut från Globen imorgon med alla Bieber accesoarer imorgon och har blivit värsta Belieberna ;)!
Ser fram emot att se världens största artist uppträda imorgon iallafall. 

Nu ska jag gå och plocka undan på golvet i mitt rum så jag kan måla klart de ikväll. :)


Puss

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0