¨ ericamichaela -

Haters make me famous

Hello there !

Idag har jag fått fler sidvisningar och unika besökare än på länge ! Hmm undra varför ;).

Har haft en superdag med lillasyster, Beccis. Har skaffat jobb, skrattat och haft allmänt kul. Gud vad jag älskar min familj !

Skrev en statusuppdatering på facebook idag som löd:
Jag har alltid sagt vad jag tycker, om jag inte tycker något är rätt så säger jag till. De kan ibland uppfattas som att jag provocerar, vilket jag också älskar att göra !
Men med att man säger vad man tycker och provocerar så kommer andra saker med de. Så som att det är väldigt lätt att hoppa på mig när jag säger någonting och väldigt många som snackar skit bakom ens rygg utan att riktigt känna mig. 
Allt jag gör förstoras också upp väldigt mycket. Men de struntar jag i, jag kan vara Tillbergas-Hökåsens samtalsämne. För så länge mitt namn är på era läppar så är jag nöjd. Haters make me famous ! ;) 
Men jag vill bara få alla att förstå, stå på er ! Sitt inte och ta emot skiten ni får kastad på er. Ha era egna åsikter och stå för dom !
Det är sånt som får en att lyckas.

Och ja, de är sanningen. 
Jag tänker inte hålla tyst om saker , och har aldrig gjort.
The bitch will stay here, nu jävlar ;).


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0