¨ ericamichaela -

Okej, kom igen nu, till mig själv

Hejsan !

Ja, bloggen har legat åt sidan. Har haft massa annat i huvudet, typiskt mig. Kanske ska börja blogga om det jag går runt och tänker på, hmm ;)...

Orkar verkligen inte berätta om allt jag gjort sen jag inte har bloggat haha, men det har vart en händelserik helg kan jag säga..

Idag har jag vart i skolan, gud va skoltrött man kan vara ! Gjorde mitt spanskaprov, tror det gick å helvete, men jag försökte iallafall. Har nyss skrivit en samanfattning om hållbar turism. Skönt att ha de gjort !
Ikväll ska vi åka och hämta en kissemisse, så Simpe kommer få en kompis hihi..

Puss !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0