¨ ericamichaela -

Sunshine

Hallå där ute !

Igår solade jag med mamma och Beccis. Superskönt va de !
På kvällen åkte jag och besiktade bilen med mamma och Thuva. Det fanns några fel på bilen.

Idag var jag och mamma och solade igen. Beccis fick inte följa med för hon brände ansiktet igår när hon inte hittade knappen där man stängde av ansiktsförstärkaren. Stackarn !
Jag har nu fått soleksem på bröstet och tuttarna, sen bränt rumpan lite haha. De är alltid den jag bränner !

Vid tolv åkte vi till Daniels jobb så han fick titta på mammas bil. Han är så snäll så han ska fixa den i helgen åt mamma. Så slipper hon oroa sig för de, du är guld värd Daniel !
Efter det så åkte vi och handlade MAX och tog med oss hem. Första dagen på länge som jag äter lunch...

Om en timme när mamma har vilat ska vi nog åka till Björnön och gå en promenad. Mys !
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0