¨ ericamichaela -

Torsdag

Hej finisar !

Igår hämtade vi katten, som ska heta Lillebror. Han är en riktigt litet charmtroll. Han är precis som en bebis !

Va hos doktorn för ett tag sen för att kolla varför jag har ont i lederna. Han ringde idag och sa att reumatism provet inte visade något, men man kan inte vara säker. Men sen sa han att borelia provet inte var normalt. Man kan tydligen kan få konstiga symptom då.
Så jag skulle komma tillbaka om en månad och ta om provet, för de kunde tydligen bara vara en tillfällighet eller något. Så  jag får väl se vad det är som spökar i kroppen min !
 
Måste ta upp det här promenerandet och hemmaträningen igen, har lagt på mig, uääääk...
Blir äcklad av att kolla mig själv i spegeln.
 
Sen en sag som vart i mina tankar ett tag. Det kanske bara händer mig men...
En kille börjar skriva till en, någon som man inte känner att man är intresserad av. Personen frågar om man ska träffas, men man säger nej för man har inte alls lust med de. Men tillslut känner man att man borde ge honom en chans. Så ni träffas, och de känns kul. Sen börjar ni skriva mer och träffas mer. Du känner att du kanske gillar den här killen mer och mer. Han skriver urgulliga saker och sånt. Sen när du känner, ah jag håller på att bli helt kär i honom, då backar han.
Man ba men va ? Jag gav dig en chans och sen ba ditchar du mig. Tack för den...


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0