¨ ericamichaela -

Don't try this at home

Tjena !

Har sovit så jävla dåligt inatt. När jag vaknade hade jag hjärtklappning, kallsvettades, feberkänslor och mådde illa. Trodde nästan jag va magsjuk, för jag spydde två gånger. Men de visade sig att de va den här jävla dietens fel. Så jag sket i den ! Beccis mådde likadant.
Besviken på mig själv ? Svar nej. Hälsan går först, och min kropp klarade inte det här. Längesen jag hade sån ångest och kroppen skrek verkligen nej. Så testa inte det här haha.
 
Fick min älskade bok idag, Femtio nyanser av frihet. Har sträckläst hela dagen höhö.
Så har jag klätt på mig för första gången på flera dagar. Degat i sängen många dagar. Å ja, jag vet att jag har Sveriges jävla röv, kan inte göra nåt åt det tyvärr haha ! :( Livet e orättvist.
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0