¨ ericamichaela -

Gomorgon sovmorgon

Torsdag betyder sovmorgon, så himla skönt ! Men jag har blivit så trött av mig. Känns som att jag aldrig vill up ur sängen..
Enda sättet att få mig själv att vakna är att sätta på musik på ashög volym, då blir man lite pigg iallafall.

Igår hjälpte mamma mig med två historiefrågor på uppsatsen, och idag ska vi ta dom två sista. För mig blir det hundra gånger enklare om mamma läser för mig och hjälper till att förklara. För historia är verkligen inte min grej. 

Drömmer massa konstiga drömmar nuförtiden, om saker jag tänker på på dagarna, men också annat konstigt. 
Ibland är det jobbigt att vakna.
Men just nu så är jag i nån svacka då jag bara skjuter ifrån mig allt vad killar heter. Och nej, jag har inte blivit lesbisk. Jag mena bara att jag inte orkar med känslor kärlek eller nåt sånt. Då släpper man in någon på livet och sen så blir man sårad. Så nej tack. Nu håller jag mig för mig själv. 


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0