¨ ericamichaela -

Fullt upp

Hejhopp !

Känns som jag har haft fullt upp idag ! 
Varit på Björnön större delen av dagen och firat en kille som fyller 10år. Alltid mysigt där ute !
Man är precis bredvid badet och kan gå fritt och göra lite som man vill. Älskar sånt <3

Jag har lite roliga bilder från när jag, Beccis och Thuva skulle slå in paket idag. Katterna skulle absolut vara med ;). 
Täntke att jag lägger upp dom imorgon. För nu ligger alla och sover här hemma och jag tänker inte väcka dom för att springa runt och leta efter kameran, ja jag är en slarvmaja !

Har fåt nåt sjukt sug nuförtiden på sallad. Sitter och tänker på sallad och blir assugen. Jag som älskar chips och skit, men just nu vill jag ha en sallad ! Kanske har feber ? Haha.

Ska snart sätta mig och kolla på Grey's anatomy igen. Älskar de ! 
Fast jag älskade One tree hill förut också och var helt beroende. Men sen knasade min dator och jag kollade inte på jättelänge, och nu saknar jag det inte. Tråkigt, men måste nog bara komma in i det igen. 

Planerna för imorgon är Björnön med familjen, så skööööönt. 
Ha det bäst så hörs vi imorgon !
Pusselipuss
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0