¨ ericamichaela -

Love the sun

Å äntligen har det verkligen blivit sommar på riktigt !

Mamma kom hem med nya fina skor till mig igår. Så var tvungen att gå ut och gå imorse för att prova dom ;).
Thuva cyklade medans jag gick.
Ska bli bättre på att blogga nu. Men man gö ju så mycket annat skoj nu på sommaren. Plus att laddaren till min mobil är trasig och jag har inte kunnat tagit så mycket bilder.

Ikväll ska jag mamma och Thuva till Björnön, ovanligt ;). Blir att bada och åka ring tror jag !

Nej nu ska jag gå ut och sätta mig i solen.
Puss !
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna krantz

skit snygga skor vännen! <3

2013-07-09 @ 22:45:40
URL: http://www.johannakrantzz.blogspot.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0