¨ ericamichaela -

Förädnringen

Ja nu var det ju så att jag hade en idé, så jag drog två rosa slingor i håret som blev såhär:
 
 
Men senare på kvällen så såg jag denna bild:
 
 
Så drack jag lite vin och idén låg där och grodde. Har jag någonsin vart rädd för att färga håret?
Nej de har jag icke ! Så jag tog tag i saken och slängde i färgen i HELA håret, vilket resulterade i detta:
 
 
Vart skitnöjd, men det var ju inte riktigt det resultatet jag ville ha, men ändå sjukt nöjd !
Så igår så tvättade jag håret några gånger. För jag har inte färgat håret, utan jag har slängt i en intensivtoning/inpackning som jag använde när jag hade rött hår.
Så nu blev resultatet ännu bättre och jag är asnöjd ! :)
 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0