¨ ericamichaela -

Lååång sovmorgon

Hejhopp !

Börjar inte förrän kvart över tre idag. Tänkte att jag skulle sova ut riktigt ordentligt, men Thuva ville inte sova så jag gick upp och va med henne.
Har gaft en mys förmiddag med syskonen ! :)
 
Ska göra min spanska redovisning i skolan idag, får väl se hur det går ;).
 
Behövde färga tona mitt hår lite mer rosa igår eftersom det blekts och löshåret är mörkare. Såklart så blev de skrikrosa igen som jag trodde. Men så tvättade jag håret ORDENTLIGT två gånger. Haha så blev de nästan för blekt istället. Aja de kommer väl ta ett tag innan jag får in snitsen på de där ;)
 
Puss !
 
Snart fredag...
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0