¨ ericamichaela -

Hårolja

Har idag duschat löshåret för första gången sen jag satt i de. Jag hatar att göra de för det mjuka i håret för försvunnit för mig förut när jag gjort de. Då hade asiatiskt löshår på clips, nu är det europeiskt och sitter med microringar.
Jag överdrev med hårinpackningen och nu efterråt är håret faktiskt väldigt mjukt, så är glad för de:)

Förut hade jag en olja som jag hade i löshåret som kom från Schwarzkopf och hette ''Gliss hair repair daily oil elixir''. Den brukade jag ha i löshåret. Tyckte den var bra, men den gjorde håret JÄTTE tungt och fettigt. Om man borstade ut det så blev de bättre, men de kändes ändå flottigt. Kanske berodde på att det var en pumpflaska och ingen spray.

Såg den här nya håroljan från L´ORÉAl paris på teve häromdagen, Elvital extraordonary dry oil, och ville prova den.
Idag kom min underbara lillaystser hem med den som en minipresent till mig. :)) Tack stumpan !
Den här håroljan är en spray i glasflaska och ska innehålla blomextrakt.
Ska absolut prova den, för jag tror inte den är lika fet och tynger inte ner lika mycket pga sprayen.
Kan ju tala om hur den funkar sen :)!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0