¨ ericamichaela -

Fredagsmys

Så sköna veckor i skolan, går ons-fre varje vecka. Kan inte bli bättre för en skoltrött människa som mig !
Idag gjorde jag prov, det gick bra hoppas jag såklart;). Vi pratade också lite om den spanska aftonen vi ska ha för våra familjer och släkt. Vi ska laga maten vi lagade på Teneriffa och redovisa lite bilder och berättelser.
Kommer nog bli kul för dom att se. Jag tycker dock de är lite jobbigt att stå inför alla och prata.

Just nu sänds OS-invignen på TV. Inte så intressant faktiskt. Stör mig så mycket på hela den här grejen med att homosexuella inte skulle få delta å bla bla bla... Alla är lika mycket värda och man ska fan inte döma en människa efter vem den älskar vare sig, kön, ålder eller hudfärg. Gå och lägg er Ryssland...

Ikväll blir det hemmamys eftersom jag är helt jävla pank, så krogen blir inte av. Lite tråkigt att sitta själv, så om någon av mina fina vänner läser detta och har tråkigt så hör gärna av er :) !

Pusspuss så länge
(Ska försöka fixa bloggdesignen i helgen...)
 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0