¨ ericamichaela -

U got what I wan't baby

Äntligen är den här hemska skoldagen över! Måndagen är den värsta dagen känns de som, men de är nog för att den avslutas med en timmes spanska. Haha. :( Men spanskan va lugn idag så de va inte så jobbigt. :-)

Gud va fint de börjar bli ute, med träd i alla färger, och solen lyser på klarblå himmel! Hösten är vacker!



Inte så bra kvalite på bilderna, men dom är ju tagna lite snabbt med mobilen. ;-)

BTW, jag har hittat den rosa hårfärgen som jag vill ha :-D. Fast på en affär som bara finns i Stockholm och Göteborg. Och de kostar 128kr med frakt och allt, och man måste handla för 200kr. :( Men jag ska fråga mammas kompis i Göteborg, om han kan köpa färgen. Sen posta den till mig. :-)
Hihi äntligen :-D!




Kommentarer
Postat av: josefine

va bra:D! ska du färga hela håret rosa:)?

2010-10-11 @ 22:03:10
URL: http://josefinefridstrom.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0