¨ ericamichaela -

Man kanske ska ta och lugna ner sig !

Hej hopp !

Idag har jag vart i skolan. Bakade första lektionen som sagt, smakade mums ! ;)
Sista lektionen hade vi hemkunskap igen haha, jag har de som elevens val så de va därför. Vi har några lärare från lågstadiet som hemkunskapslärare på elevens val. Superroliga människor ! Vi fick kakor och saft och så pratade vi om vad vi skulle göra på lektionerna.

Mamma, Thuva&Beccis hämtade mig från skolan. Så åkte vi och handlade presenter till pappsen. Åker till honom imorgon så då får han dom. :)

Har precis setat och gjort matte. Fick ett utbrott och grät så tårarna sprutade för att jag inte fattade någonting haha !
Men sen tog jag tag i de igen och Lars (mammas kille) hjälpte mig. Bravo Michis ! :)

Nu ska jag nog gosa ner mig soffan. Sen blir det nog att hjälpa mamma i tvättstugan.

Pussis !




Hahahaha snygg bild från Öland ! Saknar dig Johanna !
Och dig med Oliver för den delen.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig massor Michis! <3

2011-01-24 @ 22:23:53
URL: http://johannakrantzz.blogspot.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0