¨ ericamichaela -

Jobb

Jag har inte riktigt haft tid att blogga i helgen. Jag har jobbat på Marcus pappas mack under Power Meet. Vi har städat och fyllt på varor å så. Fy vilka svin raggarna är haha. De va så j*vla massa skit ! Plus att de stank kiss, och vi de låg till och med bajs på vissa ställen. Ingen hyffs på dom haha ;).
Men de roligaste är alla saker man har fått höra, en frågade mig om jag ville tvätta hans framruta, jag ba haha nej du ! Sen så har några stycken frågat om jag vill åka med, ganska många har stirrat på min rumpa. Inte så diskret heller haha !

Har fått väldigt konstiga bett på benen också. Var på Lillåudden med folk och då måste jag ha blivit biten av något konstigt...






Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0