¨ ericamichaela -

Läppförstoring

Godmorgon alla pigga människor som är vakna !

Tror inte att de är så många som är vakna just nu. Men de är jag för jag kunde inte sova längre när solen sken !

Idag ska jag åka med mamma och handla lite. Sen ikväll ska vi gå och kolla på när Jonas spelar piano på församlingsgården, sen ska deras familj komma hit och kolla på melodifestivalen ikväll. Jag kommer typ inte ihåg vilka som är i final. Men jag iallafall att jag älskar Swingfly's låt ! :D Vilka låtar gillar ni ?

Drömde en askonstig dröm inatt. Jag drömde att jag gjorde värsta läppförstoringen. Asså läpparna stog RAKT ut som Bratzläppar ! Sen hade jag gjort en liiiiten bröstförstoring, men den märktes knappt. Vart ju asrädd när jag vakna att jag skulle få gå runt med dom där jätte läpparna. Haha ! :)
Inte för att jag tycker det är fel med läppförstoring, men mina var ASSTORA ! Haha ah nu vet ni de också. ;)

Nu ska jag gå och fixa mig !






Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0