¨ ericamichaela -

Helg mitt i veckan

Gomorgon !

Gick upp imorse för att kika om jag hade engelska, men nej de hade jag inte för Jane är sjuk. Så jag har inga lektioner idag. Så skönt !
Och imorgon är min lediga onsdag, så jag har liksom helg mitt i veckan hihi.

Hade supersvårt att somna igår kväll. Låg och vred och vände mig..

Sitter just nu här och panikar lite för att min mobil kommer dö idag. Min laddare har nämligen pajjat, IGEN. Köpte nyss en ny typ, döda mig..
Laddade min mobil hemma hos Sebbe igår som tur va med hans laddare. Så nu hoppas jag att min mobil vill hålla sig vid liv tills jag träffar nån med iPhone haha !

Puss !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0