¨ ericamichaela -

Caught up in this moment, caught up in your smile

Hejsan !

Ekg maskinen pajjade ikväll eller nåt. Så jag fick ta av den, vilken befrielse !
Har blivit helt sårig under alla plåster och så hade jag en trasig blåsa under en. Svider fint !

När jag duschade ikväll så såg jag att jag hade blåmärken i knävecket och på låren. Så ba tänkte jag vafan har jag gjort. Men så kom jag på att de är ju där jag brukar ha de, för att när jag går med min väska och har skolböcker där i så slår väskan mig där. Speciellt om man har en vass bokkant som sticker ut. Haha ;).




Kommentarer
Postat av: Din Benjo :D

fett fint linne! :O :D <3

2011-10-31 @ 18:57:50

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0