¨ ericamichaela -

Friday

Igår kväll åkte jag ner på stan och träffade Carro&Jojjo. Vi skulle äta nånstans, men de va fullt överallt typ så vi slutade på donken, as usually;). Sen gick vi hem till Carro och kollade på Idol.
Jag åkte hem vid kvart i elva.

Today !

Idag så vaknade jag skittidigt, typ halv sju:o! Hade sån fruktansvärd växtvärk. Som tur va hade jag någon att smsa med då som va vaken hihi. Sen somnade jag om, vaknade vid halv tio. Nu sitter jag här och längtar till att jag idag får ta av den här kliande ekg maskinen och duscha. Men sen ska den på igen, men ska bli så skönt att få klia under plåstrerna. Kliar som in i bomben. Ser ju inte så fint ut när man går på stan och börjar klia sig mellan tuttarna haha..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0